SjusovarElliott


2011-09-07 @ 09:48:03
Elliott har verkligen börjat bli något av en sjusovare om mornarna. Detta kan verkligen leda till stressiga mornar de dagarna det är dags för dagis.

Idag vaknade han inte förrän kvart i 8- och då vägrade han att komma upp. Han skulle ligga kvar i sängen och dra sig. Men vid åtta lyckades jag till slut få upp honom så han kunde äta lite.

Då skulle båda barnen hinna och äta, få tänderna borstade och nya blöjor. Sedan bli påklädda oxå. 45 minuter hade vi på oss.

Men vi hann ju gott och väl- men de va nog för att jag stressade på extra som de blev tid över ;)

Photobucket Pictures, Images and Photos
min lille sjusovare






Kommentarer
Postat av: Emelie

Duktig du är! Lukas sov också extra länge idag ivlket han inte gjort på flera flera flera veckor men detta gjorde att vi hade en halvtimma att dricka välling, byta om och köra iväg till dagis. Tog oss 45 minute rhaha =P å då hade jag ETT barn plus att lulle äter välling till frukost så man hinner byta kläder samtidigt som han äter haha

2011-09-07 @ 11:12:07
URL: http://emelienikkii.blogg.se/
Postat av: Lena - Mamma till Ian

Skönt med en sjusovare ialla fall...här hemma vaknar Ian oftast vid 5.00 på morgonen och nångång under natten. Ibland kan det vara flera gånger per natt.



Förstår dig hur du känner dig med Leila...jobbigt att inte få sova ordentligt. Det har jag inte gjort på länge, förutom när vi var iväg i somras till min pappa.



Hoppas ni får en bra onsdags i detta höst väder.



Kram

2011-09-07 @ 11:13:51
URL: http://trollflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback