Skapat en till blogg


2011-09-16 @ 19:38:37
Jag känner för att skriva ned en del recept jag hittat på GI mat som passar ypperligt att äta i den första fasen. Men jag känner samtidigt att det kanske blir för plottrigt om jag lägger upp alla recept jag vill dela med mig av i denna bloggen.

Så har skapat en blogg där det bara står om viktnedgången, träning, och framförallt GI recept. Dagens mat kommer oxå skrivas upp i den mån det finns tid. Ni kommer definitivt få höra lite om hur det går med mitt GI ätande här i bloggen oxå. Men i lagom dos ;)

Så för er som vill kika in så har ni GI- bloggen här.






Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie-Mamma till Isak

Ja jag hoppas verkligen jag bli jätte nöjd med! :) Vad hade du för någon då? Skaffar du en samsung galaxy s2 så kan du ju alltid vara med i tävlingen om ett skal hos mig. host host lite reklam ;) Så kan du spara det hihi.

Jo jag känner mig bättre men har inte fått så mycket sömn tyvärr. Hoppas på en bätttre natt! :)

Kramis!

2011-09-16 @ 20:59:11
URL: http://www.futurum-nobis-est.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback