Söndag eftermiddag!


2011-09-25 @ 17:04:12
I eftErmiddag har vi varit iväg på lite fika hos E&F barnen lekte riktigt bra idag och Elliott blev som vanligt ledsen när det var dags att åka hem.

Tog en liten tur ner till hamnen i Hästholmen när vi skulle åka hem- Elliott tyckte det var kul med alla båtar. Men mest av allt ville han mest åka hem.

Eliiott har varit en busig och pipplig kille idag han. Han har snott massa saker han inte får ha och gjort massor som han vet att han inte får göra. Och som sagt- när han inte fått som han velat så har han tjutit som bara den. Han brukar inte gnälla för minsta lilla annars han,konstigt.

A är ute och klipper gräset och vi sitter här och myser framför Manny- Elliott ville titta på det, och jag vågar inte säga emot när jag vet hurdan dag han har ;)

ikväll blir det fusk från pizzerian, kör min unna mig dag idag, all in på en kycklingrulle tror jag bestämt ;) MUMS

hoppas allt är bra med er läsare!






Kommentarer
Postat av: Lena - mamma till Ian

Här har det med vart en gnälldag, vet inte vad det beror på.



Duktig du är som gått ner så mycket på en vecka, men du ska inte fortsätta med gi metoden om du mår dåligt av den. Det är bättre att använda den metod som man mår bra av.



Här hemma blev det hemmagjord pizza och det tyckte Ian om =)



Hoppas ni får en bra söndagkväll



Kram

2011-09-25 @ 17:52:35
URL: http://trollflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback