Störig sömn


2011-09-27 @ 08:38:03
Leila sover så himlans dåligt om nätterna som jag kanske berättat förut? nu känns de som att det blivit värre de senaste veckorna.
Hon vaknar oftast runt halv ett-tiden o då vill hon ha mat. SEdan vaknar hon oftast igen runt 4-tiden och vill ha igen. Detta är ganska så frustrerande eftersom det oftast tar tid för henne o komma till ro efter hon har ätit. Och sen ska ju mamman försöka somna om oxå!

Natten/morgonen till igår och även natten till idag så var det så struligt så jag bara ville sätta mig i ett hörn o gråta pga sömnbrist. Inatt vaknade hon redan vid halv tolv och ville ha mat. Sedan somnade väl jag runt 1 tiden. SEdan efter 3 var det dags igen- var bara det att hon vägrade att somna om sen efteråt. Vet inte hur många försök som gjordes.

Till slut fick faktiskt pappa a rycka in en liten stund så mamman fick sova lite- och igårmorse efter en annan strulig natt så ville lillan gå upp redan vid 5. Fattar inte hur hon inte vill sova mer när det syns hur trött hon är. Att hon sedan väljer att bara sova typ 40-50 minuter mitt på dagen oxå som hon gjort i helgen är ju helt galet.

Blir tokig på det här-
sedan hon har fötts så kan de gångerna hon sovit en hel natt o typ vaknat senare än 5 o varit hungrig räknas på en hand. Man kan nog till och med ta bort ett finger av de fem.

Varför ska de vara så svårt att komma till ro? de blir ju bara att hon kryper runt o gnäller och är trött hela morgonen/förmiddagen och det är inget skoj det heller ju!

Hoppas, hoppas att det vänder snart!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback