En lugn dag och en sjungande 3-åring


2012-04-04 @ 19:49:36
Sitter nu med datorn i knäet och njuter av tystnaden som råder. Båda barnen har somnat efter kvällsmat och dusch/bad.

Idag har det varit en lugn dag på träningsfronten. Skulle gått på spinning idag- hade sett fram emot det massor eftersom det är min gamla gympalärare som har passen på onsdagar. Men sen visade det sig att ha inte hade de idag..och då kände jag att det kunde kvitta. Har ju lite träningsvärk sedan styrkan igår med så ;)

Istället har det blivit lite brödbak idag- hann inte det igår.Så nu luktar det nybakt bröd i hela huset..inte illa det!

Blir verkligen dåligt med bloggandet denna veckan. Men det är för att det är ganska mkt annat nu kring påsken och allt. Måste försöka hinna städa och ta fram påskpyntet med ju. Får bli imorn efter jag gymmat lite kanske..eller när barnen sover på kvällen.

Imorgon ska barnen upp till torget och klä björken med fjädrar och sjunga.. Synd att det är när man jobbar- hade varit så kul att smita upp och titta på dom ju!

Elliott har gått och sjungit massor här hemma i eftermiddag, antagligen på en låt de övat på inför morgodagen på dagis."Nu är det påsk igen, nu är det påsk igen....äta godis" sjunger han..däremellan har han tappat bort texten tror jag ;)

Han är riktgt duktig på att snappa upp låtar med nu- till och med låtar på engelska. Låten drive by sjunger han gärna med till =)

Nu ska jag ta o börja pilla med en design jag lovat göra.. =)


hoppas ni alla haft en fin dag?







Kommentarer
Postat av: Fnulan

Mys!! Mira går också runt och lallar och trallar! Härligt

KRAM

2012-04-04 @ 20:40:36
URL: http://bloggfamiljen.se/fnulan
Postat av: Sandra

Underbart när barnen sjunger!! Tackar dig idag i bloggen vännen!! Hoppas att du haft en bra dag! kram!

2012-04-04 @ 22:07:08
URL: http://otjejen.blogspot.com
Postat av: Petra

Mys =)



Underbart med nybakat bröd doft. Du e duktig du.



Ha en fin dag

Glad Påsk

2012-04-05 @ 07:55:12
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback