En solig fredag.


2012-04-27 @ 08:13:00
Vad skönt det är när solen kikar fram såhär på morgonkvisten...man får så mkt härlig energi ändå. En bra start på dagen helt enkelt- så kanske fortsätter så resten av dagen oxå även om jag är rädd för att allt kommer bli en stressig dimma!

Två lite halv tråkiga saker hände igår...
jag fick aldrig nåt mail från nelly.se om att de skickat paketet så med andra ord så kommer ingen klänning idag, sen hade A fått mail om att våran nya soffa som vi beställt är 4 veckor försenad..så vi får den inte förrän nån gång i juni :(

Idag efter jobbet måste jag alltså ta och åka in till stan och leta klänning till morgondagen, vill helst inte göra detta. Vill ju vara hemma o mysa med familjen. Men så kan det gå ibland..verkligen i sista minut detta! Att jag inte lär mig!!
A o barnen ville följa med..det kan ju vara trevligt o göra nåt ihop. Men ni vet ju ungefär hur det blir när karlar och barn är med..allt blir bara stressigt och rörigt när man själv ska titta på kläder. Hade nog ändå varit smidigare att åka själv. Det hade nog ändå gått fortare! Men men.. vi får ju iaf lite tid ihop ♥


Nu ska jag o barnen strax åka iväg här..önskar er alla en fin dag ♥









Kommentarer
Postat av: Petra

Styrkekram. hoppas att du hittar ngt fint att ha på daj

kram

2012-04-27 @ 10:02:05
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback