morgon-kväll-morgon-kväll och så fortsätter det.


2012-04-16 @ 20:47:02
Förstår verkligen inte vart dagarna tar vägen just nu. Känns som det inte är annat än morgon o sen kväll igen. Vad gör man däremellan, tiden när man kommit hem från jobbet tills dess att man går o lägger sig liksom?

Ikväll blev det ingen träning för min del. Tänkte att jag börjar veckan med en vilodag eftersom jag sovit såå illa inatt o knappt nåt alls. Men imorn blir det gympa och styrka efter det i alla fall. Det är ett som är säkert.

Efter jobbet hämtade jag upp två stycken söta mammasaknande busungar som var ute och lekte. Det är så roligt och en sådan skön känsla o få veta att man varit saknad när de kommer springade mot en direkt och skriker "mamma" ju ♥
Elliott har klarat sig utan några olyckor i byxorna både i fredags och idag, blir så stolt! Nu behöver man inte köpa blöjor alls lika ofta längre ju!

Nu tänkte jag snart ta och lägga mig faktiskt. Är trötters mamma idag. Man vet aldrig hur natten blir heller för den delen.


är allt bra med mina kära läsare ?






Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fin blogg, kolla gärna in min=)

2012-04-16 @ 21:44:30
URL: http://www.nattstad.se/ringblomma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback