Ny dag- nya tag!


2012-04-24 @ 08:20:25
Härliga tisdag!

Solen kikar fram lite lätt där bland molnen- och fåglarna kvittrar! Vilken härlig start på dagen.. Det gör verkligen att man skiner upp och blir glad!

Gårdagen o natten gick igen finemang utan pappan i huset- elliott har frågat vad pappa gör några gånger och när han kommer hem. Men ingen av dom har varit ledsna för att han inte är hemma.  Inatt kommer han iaf hem.

Ikväll har jag fixat så barnens moster ska komma hit en stund medan mamman tränar, visst är jag egoist som gör så jag vet..men ikväll är det ju två pass som jag såå gärna vill gå på! Det är ju bara idag det handlar om med så! Blir spinning och styrka efter det..lär va helt död efteråt men det sistnämnda är nåt som man verkligen känner att man behöver och man känner hur bra det är för kroppen!

Nähä..bäst o ta på barnen ytterkläderna snart o bege oss till dagis!


Önskar er alla en fin o förhoppningsvis solig dag






Kommentarer
Postat av: Sara - Sebastians mamma & snart lillasyster

Skönt att något folk får se lite sol iallafall, här är det bara mulet hela dagarna..:P

Sv: Tack så hemskt mycket!:D

2012-04-24 @ 10:11:35
URL: http://saraeedstrom.blogg.se/
Postat av: Jessica

Inte alls egoistiskt! Man mår bra av att träna och mår man bra så är man en bra förälder!

2012-04-24 @ 12:32:12
URL: http://lawendelgoteborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback