Nytt lagförslag a la Emlisch


2012-04-29 @ 21:56:57

Har efter denna kväll kommit på en ny lag som bara måste införskaffas!

För ett par veckor sedan beställde jag en sallad från en pizzeria- vad hittade få jag i denna efter jag ätit en stund om inte ett kort hårstrå.
Idag var de inte sämre- för när jag öppnade pizzasalladen när vi åt pizza ikväll så låg det ett hårstrå där i oxå!

2 gånger på två veckor- hur är detta möjligt?

Nu tycker jag att det ska vara lag på att pizzabagare ska raka/vaxa sina armar! Ja menar- om man tänker efter.. De slänger och kastar ju ändå pizzabottnarna så det hamnar på armarna dessutom.

Ska en polis ha uniform så ska en pizzabagare ha rakade armar.. Så det så ;)







Kommentarer
Postat av: anonym

fyfan vad äckligt!!!

2012-04-29 @ 22:00:36
URL: http://nnnina.blogg.se/
Postat av: Petra

Usch ja otäckt!



Japp det var jag som stod längst fram. Duktig e jag ej, men har gått på de ett tag. Nya steg här dock. men kul!

Jag satt ju nästan bredvid dig till middagen. Vi hade en imellan =)

Men jag e blyg ha ha

Du hade så fin klänning. O håret.



Hur tyckte du det var? Jag tyckte det va lite oorganiserat MEN himla kul

kramar

2012-04-29 @ 23:11:50
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: ♥ Alexandra - mamma till Tove och Lykke ♥

ja eller skilånga handskar :P de har ju ofta hår på fingrarna med..:/

2012-04-30 @ 19:11:07
URL: http://axdal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback