Bitter- jag?


2012-08-15 @ 20:14:48

Sambon har blockerat hela soffan genom att ligga därute och mumsa på ostbågar och kika på fotboll!

här ligger jag på sängen i sovrummet och kikar på den lilla lilla tvn där man knappt ser textningen och tuggar på luft! Bitter? Närå-inte alls!

idag har jag klarat mig galant ytterligare en dag! Det känns såå skönt! Blev crosstrainern på gymmet imorse och sen lite mage här hemma. I eftermiddags blev det dessutom en pw. Gudars vad jag mår bra av att röra på mig! Det är verkligen ett måste för att ta hand om sin kropp ju! O inte äta massa skräp hela tiden!

imorn bitti blir det spinning följt av ett styrkepass, can't wait, hej å hå!







Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!
Jag har tagit tillbaka min blogg igen. Tänkte om du kunde hjälpa mig med designen? Vann ju en design hos dig för läänge sen som ja aldrig blev färdig till att utnyttja.
Kram

2012-08-16 @ 08:22:04
URL: http://Malinjljung.blogg.se
Postat av: ♥ Sojka ♥

Åtta veckor, det är ju samma son Isak varit hemma. :) Isak var ledsen de 3 första dagarna när hans pappa sa hejdå men det var bara en kort stund. De andra dagarna sen skiter han i sin pappa och bara springer in haha. :) Men lycka till! Kramis!

2012-08-16 @ 10:14:17
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback