Det går trögt nu!


2012-08-28 @ 08:16:14
Blev ju inte direkt nåt tränande i helgen, och mkt onyttigt blev det allt. Igår valde jag oxå att strunta i att träna, unnade mig att sova en timma längre i ett tappert försök att få igen de där förlorade timmarna från i söndags. Imorse tvingade jag mig upp iaf och åkte till gymmet. Målet var att inta löpbandet och springa en sväng. Men efter 20 minuter så orkade visst inte kroppen mer. Så gjorde styrka istället. Idag blev det fokus på mage och rygg. Det märks nästan på direkten när man inte håller igång och när man varit onyttig, alltså. Helt otroligt. Då är det nog kanske bättre att ta och springa på eftermiddagen när man piggnat till!
 
Men sen är det nog den där tröttheten med som gör att man inte presterar sitt bästa. Frågan är bara, när ska man hinna ta igen det? Men det var iaf värt att va uppe till 5 i söndags morse, såå kul!
 
Nu ska vi snart bege oss till jobb och dagis igen, sen i eftermiddag blir det kalas. Måste väl ta en promenad oxå misstänker jag ;)
 
Ha en fin dag underbara ni!
 
(Glöm inte att ni som vill fårgästblogga här i bloggen om ca 3 veckor när jag åker på semester, först till kvarn gäller, läs mer här)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback