Längtan


2012-08-26 @ 16:09:35

Nu sitter jag på bussen och väntar på att få lämna Slussen för denna gången. Vilken härlig mammabloggkryssning det varit. Det finns så mycket underbara och trevliga människor därute.

Tänkte ta och passa på att sova lite på bussen nu på vägen hem. Man är ju inte ung längre, och att vara uppe till 5 på morgonen tar på krafterna! Så det är är ett gäng mammor väl har roligt ju :)

Ska bli grymt skönt att komma hem igen dock. Längtar massor efter mina änglar! Synd bara att de antagligen kommer sova när jag kommer hem :(

ha det bäst vänner







Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Med risk för att verka pinsam.... men visst sjutton sitter du på samma buss som mig, Hanna och Anna...?

2012-08-26 @ 18:29:57
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback