Tillbaka till verkligheten.


2012-08-19 @ 22:19:22

Då var det slut på åtta veckors lång ledighet. Imorn börjar barnen dagis och mamman börjar återigen jobba. Det blir återigen vardag med alla dess rutiner och stressmoment. På nåt sätt tycker jag det ska bli riktigt skönt!Elliott har längtat som bara den och är överlycklig över att få leka med sina kompisar imorn igen!

Men för att få vardagspusslandet med träning och hemmabestyr att funka så innebär detta att jag måste bege mig till funnet vid 6 imorn bitti och träna. Lite tidigt om ni frågar mig- men vill ju hinna med barnen och hemmet när man kommer hem på eftermiddagen! Hoppas bara att man drar sig upp såfort klockan ringer imorn- annars är det kört ;)

ska ge mig på löpbandet imorn igen tänkte jag. Ska banne mig slå rekordet ;) Godnatt kära ni!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback