Tisdag morgon!


2012-08-21 @ 08:12:12
Ny dag och alla rutiner gjorda, snart bär det av mot jobb och dagis återigen.
Var ju första dagen på över 8 veckor för barnen på dagis igår. Det hade gått jättebra! Leila gick in med mig till sin avdelning (medan storebrodern viss redan smet in till sin avdelning) och när jag gick vart det inga ledsna miner, hon stod mest som ett frågetecken och funderade på vad hon skulle leka med. Fröknarna tyckte att hon hade vuxit jättemkt och blivit så lång.
 
Med Elliott var det inga problem för när jag hade lämnat Leila gick jag in till hans dagisavdelning och skulle säga hejdå, och då var han redan igång och lekte för fullt. Det var knappt så jag fick nån puss o kram ens ;)
 
Att jobba funkade jättebra, var skönt o komma igång med arbetet igen. Dock blir det varmt som jag vet inte vad på ett tvätteri så schvettigt blev det allt ;)
 
Igårkväll var jag så himlans trött. Skulle titta på både färjan och Ensam mamma söker. men jag somnade visst mitti färjan och sen vaknade jag när ensam mamma söker var- och somnade efter 5 minuter igen..oops! Inte lätt att komma in  i det vanliga igen bara sådär inte!
 
Men ikväll hoppas jag vara uppe i varv iaf efter ett härligt träningspass på spinningcykel och styrka 45' på det!
 
Önskar er alla en fin dag, och ska försöka svara på kommentarer senare (vet att jag ligger efter massor, sorry!)
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback