Tjohoo Ja gjorde't


2012-08-09 @ 10:11:02

Tog tag i det och gav mig ut på min första löparrunda ever förut. Gick några meter först för att slippa att hela kvarteret skulle se mig- sen sprang jag 4,5 km på 30 minuter (och då stannade jag ändå för att försöka fixa håret ett par minuter)
Sedan gick jag sista 1,5 km hem.(vilket inte är inräknat)

Är riktigt nöjd med resultatet med tanke på att jag aldrig tagit nån runda förut. Och det var absolut inte så att det blev jobbigt för flåset-var snarare tränings värken i låren från igår som gjorde att jag inte kunde springa fortare!

Nu ska jag försöka ta en runda iaf ett par gånger i veckan så jag blir bättre o bättre! Första målet är att springa 5km under 30 min. Sedan kanske man kan försöka springa milen innan den hårda hala vintern kommer?







Kommentarer
Postat av: johanna med tyra o otto

Det är skitbra resultat, jag sprang 4,9 km på en halvtimme i januari nu springer jag. 6 km på 30 min och en mil på 53 min:) heja emelie.

2012-08-09 @ 10:38:25
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se
Postat av: Petra

TJOHO!!! Va duktig du e!!
Det var precis mina mål oxå. Har fixat båda nu!! SÅ kom igen de fixar du oxå!!
kram

2012-08-12 @ 22:56:35
URL: http://zupermamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback