ut på jakt eller ge sig ut o jaga?


2012-08-22 @ 09:30:00
Mammabloggkryssningen närmar sig med rusande steg. Tänk att på lördag är det dags att träffa alla goa bloggare igen. Så himla kul det kommer bli tror jag- man får ju faktiskt det inte roligare än vad man gör sig. Så ska se till o vara glad och positiv o ha kul hela tiden nu när man väl åker iväg.
 
O nej, som många av er andra som ska dit säkert oxå har problem med så har jag inte hittat nån klänning att ha på mig än. Har kikat lite här och där på nätet. Men efter att redan beställt hem en klänning som inte alls såg ut som på bilden i verkligheten så vågar jag inte beställa hem mer.
 
Så idag ska jag packa mig in i bilen efter jobbet och åka till Ikanohuset i Linköping för att försöka hitta Klänningen med stort K. Enda kravet jag egentligen har just nu är att det ska va lite färg tror jag. Trist att ha svart eller? fast iofs kan man ju i så fall piffa till det med lite färgat nagellack osv. Men målet är iaf färgglatt! 
 
Lyckades dessutom efter mkt om och men få tag på en klipptid på fredag eftermiddag, lyllo mig att någon ringde och avbokade sin tid ;) känner att jag behöver klippa mig en bit nu igen.
 
Du som ska på mammabloggkryssningen- har du hittat din klänning ännu?
 
 






Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har hittat den, och jag hoppas att jag kan styla den snyggt...!
En rätt så vardaglig (svart) klänning, antingen blir det klackar till, eller vita converse... får se vad jag föredrar ;)

2012-08-22 @ 10:22:25
URL: http://justanothermama.wordpress.com
Postat av: Sara - mamma till Hugo

Jag har inte bestämt mig alls än. Ska jag köpa nåt nytt eller ta något jag har? Usch kan verkligen inte bestämma mig. Var inne på att ta samma klänning som förra året, men den var ju alldeles för stor så det var inte ens ett alternativ. Kul iofs när det går åt det hållet och inte alla kläder krymper :)

2012-08-22 @ 13:37:25
URL: http://elmeshult.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback