Vad gör man?


2012-08-23 @ 08:10:46
Vad gör man när man är så trött så man knappt vet vad man heter efter ytterligare en natts dålig sömn? Jo, man går upp en timma innan det är nödvändigt och åker och tränar på gymmet. Det funkade idag med- men det kändes att jag var trött i kroppen och träningsvärk i benen sedan styrkan i tisdags. Lyckades ändå springa de där 5,1 km och köra lite mage på det.
 
Skulle kunnat gå på pass ikväll. Men eftersom det är torsdag och jag ska vara borta i helgen så innebär ju detta att jag har massa måsten att göra i eftermiddag. Typ det här med att städa..det måste verkligen göras idag, för imorn är det ju klippning som gäller.
 
Igår köpte jag Leila två par nya byxor, det är helt otroligt vad hon växer just nu. Ett par rosa mjukisar blev det och ett par lite tunnare jeans oxå. Gick där och suktade efter alla möjliga fina tunikor och leggins- men höll hårt i plånboken igår visst ;)
 
Nu ska jag försöka lägga i det sista i våra ryggsäckar..sedan bär det av mot dagis!
 
ha en fin dag ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback