annandag jul- en bröllopsdag!


2012-12-26 @ 09:00:17
Så var då dagen kommen som man gått och längtat efter ett tag. Idag är det äntligen dags för min kusin P och hans sambo att gifta sig. Ska bli kul att få vara med och ta del av allt detta =) Så detta hoppas jag kommer bli en riktigt glädjefylld dag trots att det hänt så mkt tråkigt i närheten av oss under julen.
 
Så om en stund ska barnen lämnas sedan ska jag till min favvo makeup- nagel och hårartist Ellen ;)
 
önskar er alla en riktigt fin och trevlig dag ♥






Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sv: Roligt att du är med och tävlar i min julkalender, missa inte mina tävlingar i Januari och nästa julkalender!

Om du gillar min blogg kan du alltid gilla mig på instagram och twitter. kolla min meny om du är intresserad! :)

2012-12-26 @ 17:06:42
URL: http://beattriicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback