Två stycken vinnare..


2012-12-02 @ 21:44:09
Nu har jag äntligen kollat igenom alla tävlingsbidrag och kollat så alla följt alla "regler"  i tävlingen om ett paket från lillaGrodan design och tävlingen om ett presentkort från babyliv.
 
Och nu är två stycken vinnare utsedda...
 
37 stycken deltagare i tävlingen i samarbete med lillaGrodan design (och sedan extrachanser)
 
42 deltagare i tävlingen i samarbete med babyliv (och sedan  extra chanser)
 
 
Vinnaren av ett valfritt paket med antigen mössa/napphållare/dreggliss eller mössa vanthållare/halsvärmare är:
 
saga påhlsson (ingen blogg)

Jag skulle vilja vinna mössa/halsvärmare/vanthållare, med temat " astronaut blå" på mössan.
"superhero turkos" på halsvärmaren och "putte pingvin" på vanthållaren :)
 
 
 
Vinnaren av ett presentkort på 500:- från babyliv är:

Ida Banck
(ingen blogg)

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla!

- min favorit bland många är dessa fåtöljer, så söta och mysigt för barnen att ha vid tvn. http://www.babylivtranas.se/sova/barnmbler/jabadabado-fatolj-rod
 
______________________________________
 
ett stort grattis till vinnarna- ni kommer kontaktas via mail och har då en vecka på er att höra av er innan jag utser nya vinnare.
 
Ett stort tack till LillaGrodan design och babyliv som var med och sponsrade tävlingarna och självklart ett stort tack till alla Er som varit med och tävlat!
 






Kommentarer
Postat av: Ida

Tack igen! Blev så himla glad :)

2012-12-02 @ 21:59:54
Postat av: saga påhlsson

tjohoo :D

2012-12-02 @ 22:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback