Vilken kanondag


2012-12-05 @ 20:58:00

Vilken kanondag det blev idag i dubbel bemärkelse. För vilken snökanon vi haft idag.. Eller ska vi kalla det snöstorm? Shit vad det blåst och yrt och snöat. På rasten på jobbet skickade jag lite sms till mamma och systrarna och kollade om dom ville komma förbi på lite födelsedagsfika. Kände att barnen och jag var i stort behov av att träffa lite folk en liten stund och inte bara vara vi 3. Så fika blev det- och tårta blev det. Det är ju trots allt min födelsedag.

Fick två stycken fina växter...tack så jättemkt alla! Nu sussar barnen som allra sötast- och funderar själv på om jag skulle ta och sova med. Är så sletet trött nu så det finns inte! Men först ska jag skrapa födesledagspresenterna jag köpt till mig själv ;)

 

Godnatt kära ni, vi ses imorngon.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback