bloggminglet 2012


2012-02-03 @ 20:44:04
Kan berätta för er alla bloggande föräldrar att det den 28/4-29/4-2012 går bloggminglet 2012 av Stapeln på Rica Talk hotell i Älvsjö.

I priset ingår följande:

  • Övernattning med del i dubbelrum inklusive frukostbuffé ”God morgon” Alt. övernattning enkelrum, inkl frukostbuffé (tillägg 495kr)
  • Internetaccess via trådlöst nätverk
  • Konferenslunch med förrätt, varmrätt, mineralvatten/lättöl, kaffe och hemmagjord chokladtryffel.
  • Snittar & bubbel
  • 3-rätters middag med mineralvatten/lättöl och kaffe/te och 2 glas vin/2 öl eller alkoholfritt alternativ.
  • Föreläsning med ”Hannah Graaf Karyd & Peter Karyd”
  • Knyta kontakter med företag/utställare
  • Ta del av nya produkter/tjänster
  • Liveband
  • Lyxig goodiebag
  • Överraskning på hotellrummet

 

Och priset för allt detta är 1250:-

 

Jag kommer nog antagligen att gå om det finns biljett kvar (om sambon tillåter) =) Vill du slå följe/kanske dela rum?

 

kika in här för mer info








Kommentarer
Postat av: Qicki

Jag tänkte oxå gå på bloggminglet...

har inte nån att dela rum med så om du vill så kanske vi kan dela.



kram

2012-02-04 @ 09:14:29
URL: http://qicki.blogspot.com
Postat av: Ewa (mamma till 6 döttrar)

Jag har anmält mig och hoppas att jag får en biljett :) Ser fram emot att komma ut och träffa alla underbara "medsystrar" igen :)



Ha en fin dag!

2012-02-06 @ 07:01:27
URL: http://tjejmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback