Dagen D


2012-02-28 @ 07:15:02
Godmorgon allihopa. Då var dagen kommen..efter lite fördröjningar.Dagen då man börjar jobba igen efter att ha varit hemma med havandeskapspenning och föräldrapenning i 1 1/2 år.

Hur känns det då? Inte ett dugg nervöst faktiskt-ska bli kul o träffa alla härliga arbetskamrater igen. Jag går mest o fjantigt oroar mig för att jag inte får sitta vid det lunchbordet jag alltid suttit vid- att någon tagit platsen ;)

Men pigg det är jag inte. Lillan var vaken o gnällig i typ tre timmar inatt. ORKA säger jag bara! det är den nya traditionen..att vara vaken 2-3 timmar i sträck varja natt så mamman inte får sova. Vet inte hur många veckor det hållt på nu!
Leila verkar för övrigt väldigt pigg- märks inte på henne att hon varit vaken inatt inte..tur det!

Nu ska vi snart ta och äta lite frukost och sen är det lite påklädning och sånt roligt som gäller!

lite senare kommer en tävling upp här- har tidsinställt den ;)

ha en trevlig dag så hörs vi senare!






Kommentarer
Postat av: Petra

Hej!

Spännande att börja jobba, trist med den forlorade sömnen bara.

Jag kan helt klart förstå ditt tänk, att du inte skulle få sitta på samma plats längre, e likadan sj. Men de får du ska du se. De e bara vi som e tramisiga i vårat tänk.

Vad jobbar du med?

Spännande med en tävling. Ska kika in sen då

kram på er

ha en fin fin tisdag

kram

2012-02-28 @ 09:10:55
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback