Det här med melodifestival


2012-02-11 @ 11:00:00
ska ni se på melodifestivalen- deltävling 2 ikväll?

Själv vet jag inte..om det inte är nåt annat vettigt att ha på tv så kanske. Tycker det har ballat ur totalt de senaste åren. Bidragen blir bara sämre och sämre ju..det är nästan pinsamt! Med handen på hjärtat så kan jag erkänna att det inte var en enda låt som tilltalade mig nåt förra lördagen! Bara skit!

känns som att det enda de gör detta med deltävlingar för är för att tjäna in så mkt pengar som möjligt!

Kan de inte bara ha det som det var förr? En enda melodifestival med typ 10 låtar? För man har ju tröttnat helt och totalt efter alla deltävlingar och orkar knappt bry sig om att titta på själva "vanliga" melodifestivalen sen ju!

Någon som håller med mig??

nä i detta fall var det nog bättre förr?? (nu låter jag som en bitter pensionär ju..haha)






Kommentarer
Postat av: Louise&Isabella + Lille Linus

jag håller helt med! men här hemma tittar vi bara på finalen så då blir det ju som förr!! så ikväll blir det gladiatorerna istället!!

2012-02-11 @ 12:41:54
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Vi tittar inte, håller med dej om att det var bättre förr...

2012-02-11 @ 16:57:32
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Petra

Ha ha isåfall e jag oxå bitter. För visst VAR DE BÄTTRE FÖRR!!

Känns verkligen som dom bara vill tjäna pengar på att sända alla dessa skitprogram. (ursäkta)

Nej ett program 10-12 olika låtar sen klart!! De var tider de.

Du förstår nog att vi ej ska se de ha ha ha

ha en bra lördagskväll.

Kramar

2012-02-11 @ 18:15:42
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback