En blodig liten kille..


2012-02-01 @ 15:34:29
När vi hämtade Elliott på dagis förut blev jag så snopen över att han hade andra kläder på sig. Tänkte väl inte mer än att han säkert hade varit inne och lekt med vatten- det har ju hänt förr. Men sedan berättade fröknarna att han hade trillat och blött näsblod så det bara forsade.

OCh nu när vi kom hem och jag packade upp kläderna för att slänga in dom i tvättmaskinen så fick jag se att det verkligen hade blött rejält! Stackars Elliotten då! Han är dock en sådan kille som blöder näsblod väldigt lätt. Minsta lilla stöten mot näsan så störtblöder han typ.

Nu sitter han iaf här hemma och äter lite popcorn och kollar på film. Det hade jag lovat honom idag- och det gillar han skarpt :)

Undrar vad barnen kommer säga när pappan inte kommer hem ikväll ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback