en liten paus.


2012-02-17 @ 07:57:41
Det har verkligen blivit en paus i mitt välmående just nu..eller min kamp för o komma i form. Ork och tid till träning finns inte just nu. All fokus går till barnen- och när de lagt sig är man själv precis slut eftersom det är röriga nätter!

Men på söndag ska jag dra igång igen- har som tanke att jag ska ha vägning och mätning en gång i månaden- så nästa gång blir alltså 9 mars. O det får mig ju inte alls o känna mig stressad och nervös eftersom jag haft en sån här vecka :(

Men satan i gatan vad det blir träning sen!

Snart blir det aktuellt med gymkort med- för spinning det är ett måste o ni frågar mig ;)






Kommentarer
Postat av: johanna med tyra o otto

Vägning en gång i månaden är nog bra, kanske ska köra på det jag med, hmm. kanske hänger på dig:)

2012-02-17 @ 08:21:00
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback