En ny morgon.


2012-02-02 @ 07:48:32
Godmorgon kära vänner

Usch vilken natt det varit. Lillan har varit ledsen till och från. Så efter ett tag gav jag upp efter att ha sprungit ur och in i hennes rum x antal gånger och lade henne hos mig runt tvåtiden. Där låg hon i säkert två timmar och bara fnölade runt..satte sig upp emellanåt och pratade och babblade. Men till slut somnade hon iaf..även om det tog ett bra tag.

Idag ska det visst dra in nån snökanon över landet- kan komma ca 30 dm snö. Hoppas det inte blir så farligt här och att vägarna ser bra ut imorgon när Pappan ska åka hem från Sälen.

För övrigt så ska jag in till barnmorskemottagningen i Mjölby idag...men det är inte nåt så skoj som ni nyfikna tror inte ;) ska in och göra ett cellprov. Ser verkligen inte fram att lägga upp mig i den där förbaskade stolen. Även om man fött två barn så känns det lika hemskt varje gång! Wish me luck ;)

Nu ska jag välja ut lite kläder till barnen och äta frukost.

Vad händer hos er idag?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback