Härliga söndag ?


2012-02-12 @ 09:40:59

Vilket underbart väder vi har. Även om det kommit ett par dm med snö inatt så skiner solen och det är inte mer än någon minusgrad ute. Gud så härligt!

Då kanske barnen till och med kan va ute och åka lite pulka senare idag.

Just nu roar barnen sig för fullt här hemma och faktiskt ihop för en gångs skull. Leila kör på sin storebror i vagnen. Lite söta flin blir det emellanåt också.

Planerna för dagen blir att hälsa på barnens farmor och farfar en sväng, sedan måste mamman träna. Tog en ledig dag igår och börjar få lite abstinens nu :) skönt o röra på sig ju! Och sen som sagt kanske en tur i pulkabacken?

Önskar er alla en trevlig förmiddag!







Kommentarer
Postat av: johanna med tyra o otto

Jag känner igen det där med att man får lite abstinens om man har lediga dagar hihi. Har precis kommit hem efter en pw på 1 mil:)



Jag glömde bort att väga mig i morgonruschen, uppe så tidigt och mkt som ska göras, men på fredag är jag ledig så då SKA jag väga mig:)



kram

2012-02-12 @ 10:06:26
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback