I över fyra år <3


2012-02-09 @ 06:58:13

Fick för mig att jag skulle kika och se hur länge jag bloggat- vet ni att det är över fyra år sen jag började?

Det första inlägget skrevs i januari 2008. Men vet att jag startade bloggen innan dess. Använde då bloggen mest som en liten klagoblogg mest för att avreagera mig på nån dom retade galla o fick mig att må så dåligt just då! Mer än så behöver vi inte gå in på ;)

Men senare raderade jag allt sådant o började skriva om lite mer intressanta o roligare grejer!

Känns kul att man hällt på o skriva så länge och det är alltid kul o gå tillbaka och läsa om när vi höll på o göra iordning huset som vi flyttade in ibörjan av 2008.

Ser fram emot många fler år av bloggande och hoppas att ni kära läsare vill hänga med :)







Kommentarer
Postat av: Carolina

O jag har följt dig ända sedan du var typ halvvägs gravid med Elliott!! :)

2012-02-09 @ 11:21:26
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Jag har läst din blogg bra länge. Vet inte när jag hittade dej, men det var ju när vi var gravida första gången i alla fall :)

2012-02-09 @ 16:14:41
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback