Tisdagen till ända..


2012-02-28 @ 19:36:25
Å så var då första arbetsdagen till ända. Det har gått jättefint att jobba-så kul att få träffa alla arbetskamrater igen ju =) Stod dock och tänkte på min lilla tös en hel del eftersom hon storbölade när jag lämnade henne på dagis.

Så när arbetspasset var slut och det var dags för hämtning på dagis så var det extra skönt att höra att det hade gått jättebra sen när jag hade åkt. Det enda var att hon blev lite ledsen när förknarna gick ifrån. Hon är ju en sådan person som vill ha folk nära sig hela tiden- tror det är därför. Medicinen hade hon varit jätteduktig och ätit båda gångerna, och så hade hon sovit i ca 2 timmar. Inte fy skam o sova så länge. Men hon behövde nog det med tanke på hur länge hon var vaken inatt kraken.

Väl hemma blev det lite mys- sedan var det bara för mig o sätta igång o göra lite matlådor till jobbet. Stekte nötfärsbiffar, champinjoner och paprika. Till det liitegran bulgur. Kommer bli mums för magen imorn på lunchen det =)

Sedan tog jag med mig Elliott till ICA för att handla lite grann och när vi kom hem var det dags för matlagning igen. Blev lite hamburgare till kvällsmat. De åt som bara den barnen- förstår att de var hungriga på lagad mat eftersom det var soppa på dagis idag ;)

för en halvtimme sedan lade vi barnen- och det låter som att de sover nu. Så nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Sedan ska jag nog lägga mig under täcket i sängen o glo lite på tv- för att sedan somna.

Är sååå supertrött idag så jag finner inga ord! Sambon är fortfarande sjuk med feber och hosta :( hoppas han blir frisk snart så vi kan hjälpas åt med barnen lite... och hoppas att vi andra slipper't!

hoppas ni alla mår fint mitt i denna influensaepidemi. godnatt!






Kommentarer
Postat av: Petra

Trist med din sjuka sambo. Hoppas ni slipper mera..

Men va skönt att jobbet gick bra . Vilken tur du hade din matplats kvar ;)

Skönt att göra matlådor.

Härligt att det hade gått bra på dagis. Man e ju alltid lite orolig.

MAssa kramar , mys på nu



Sv: Ja varför gör vi dessa miner =) Ha ha

2012-02-28 @ 20:03:49
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Har ingen aning om klänning än. Jättesvårt eftersom jag inte egentligen är en klänningstjej. Vi får se helt enkelt :)



Kram

2012-02-28 @ 20:23:21
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Celine

sv - Har inte kommit så långt på Sofias änglar ännu. Håller just nu på och tittar på avsnitt två säsong ett.

2012-02-28 @ 20:54:26
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Härligt att komma tillbaka och börja jobba. Jag börjar också så smått att börja längta.

Men inte kul det där med gråt vid lämning. Tyvär är det ju något som man hör VÄLDIGT mycket om och det brukar ju gå över bara föräldern har gått.

Men det skär i hjärtat.



Hälsningar

Yohanna

som skickar med en länk om du skulle vilja hoppa med oss:

http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/february/real-life-love.html

2012-02-28 @ 22:52:26
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback