Vilken dag.


2012-02-23 @ 20:33:05
Vilken dag vi har haft idag. Vi flickor har hunnit med o ligga i nästan ett par timmar och vila oss i soffan, sedan har vi städat ihop med storebror- och i eftermiddag har mamman varit och klippt sig. En riktigt skön dag då man vet att man har allt som ska göras gjort typ.

Leilan har verkligen visat att hon börjar bli bättre mest hela tiden under dagens gång. Hon har lekt massor, hon har suttit och sjungit på sin egna lilla sång så som hon gjorde innan hon blev sjuk, och hör och häpna...hon åt jättebra till lunchen. Dessutom har hon passat på att bita sin mamma o storebror massor..nää det verkar verkligen inte fattas så många fel på henne längre ;) Ingen feber heller under dagen- ikväll 38 grader..men det är ju ingenting jämfört med över 40 det =)

äntligen är de fina Stoora blåa ögonen tillbaka igen- och leendet med

 

Känns som att det finns stora förhoppningar om en riktig kanonfredag imorgon... =)


här tänkte jag strax ta och lägga mig i sängen o kika på biggest looser. Jag känner mig bara så trött och matt mest hela tiden, liiiite ont i halsen har jag fortfarande. men det känns som att det inte är nåt som kommer bryta ut iaf. Och detta lilla kan man lätt leva med- hellre än o bli sjuk! Så i säng skapligt blir det iaf.







Kommentarer
Postat av: Petra

Så söt så!!

Skönt hon börjar bli bra & sjunger =)

Hoppas du oxå e helt kry snart

Kram

2012-02-23 @ 20:43:39
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: SoffiZ-Oliwer och Towas mamma :)

Man drunknar verkligen i hennes ögon <3

2012-02-23 @ 22:39:12
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback