Vill så mkt..


2012-02-26 @ 21:30:39
Nu har jag hållt på o gått igenom alla kommentarer från tävlingen- bara en sån sak tar ju sin tid.. och nu är batteriet snart slut igen..

Bara för att jag så gärna ville svara på alla söta o underbara kommentarer så döör datorn snart. Vill ha datorn riktigt urladdad innan jag sätter den i laddaren igen.. annars blir batteriet bara sämre ju!

men imorn ska jag svara på allas fina ord..det lovar jag verkligen!

Nu ska jag mysa framför BB med sambon innan jag somnar..

Godnatt rara ni- tack för ni finns o ger så bra respons <3






Kommentarer
Postat av: Fnulan

Men nääääääää det ville jag ju vinna!!! Missat helt.. Attans. Men grattis till vinnarna!

2012-02-26 @ 23:15:44
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback