Det här med att spela online.


2012-01-09 @ 20:38:49
Det här med poker har jag alltid tyckt varit lite svårt. 5-poker har jag alltid klarat av.. men alla dessa andra varianter som finns nu är ju helt otroligt! Och sen det här med att spela poker online- ojojoj...det är nog inte min grej riktigt!

Har testat att spela lite poker på spelmaskiner när jag åkt på kryssning, men att spela online..det har jag inte gett mig på. Fast skulle jag ge mig på det så finns det ju iaf riktigt bra sidor som håller en informerad om vilka sidor det finns, som jag nämnt tidigare.

Och nu har jag faktiskt hittat en riktigt bra ställe för dom som är sugna på att spela poker online som jämför pokerrum, som lär en hur man spelar poker, var man får bäst bonus. Nu tänker jag inte på mig själv-utan mest ni andra som fastnat för poker/ eller är nyfikna på att testa!


http://1.bp.blogspot.com/_R82B80oQcsk/TJK3lOkkKpI/AAAAAAAACYg/gTP9heW2kyc/s400/cards-01.jpg
Själv är jag mer fast i shoppingträsket tror jag ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback