Fransigt


2012-01-18 @ 12:30:00
Jag har på senaste tiden fått upp ögonen för det här med ögonfransar faktiskt. Har alltid varit väldigt anti ögonfransar. Speciellt sedan jag följde ensam mamma söker och såg Hannah. Gud vad jag störde mig på hennes lösögonfransar..de var faktiskt inte ditsatta ordentligt..det såg ut som om de satt löst i ena kanten jämt..

Men nu tycker jag att bara man inte har överdrivet långa och de sitter fast ordentligt så kan det bli riktigt snyggt.
Så i fredags såg jag till och köpa mig mitt första egna par..(har fått låna innan)

Nu återstår bara att lära sig hur man sätter dit ögonfransarna på sig själv för har hittills bara fått hjälp ju =)

http://images.bubbleroom.se/data/product/thumb-300/110_2012.bmp
desa från Ardell är riktigt fina tycker jag =)








Kommentarer
Postat av: Malin

Det vill jag med lära mig. Tycker det är skitsnyggt! Men man måste sätta på de perfekt annars kan de se lite billigt ut på nått sätt.

Kram

2012-01-18 @ 14:30:14
URL: http://malinjljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback