helt off.


2012-01-27 @ 15:09:08

Idag har jag en sån där jobbig dag. En sån där jobbig dag då jag bara känner mig såå trött och seg. En sådan dag då minsta lilla skrik typ ger mig huvudvärk. En sådan dag då allt bara är jobbigt, när man inte orkar göra nån nytta.

Minsta lilla grej är jobbig och jag stressar halvt ihjäl mig.

Gillar inte såna här dagar!

Men måste ju ändå visa er att jag har mina dagar precis som alla andra.

Herregud- att bara handla och hämta sonen på dagis var stressigt En sån här dag stressar jag upp mig till Max.


Att bada barnen nyss var krävande- men de är iaf badade.

Nu ska här softas o gosas med barn i soffan <3

Ja, hörrni- jag är mänsklig ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback