Längtar lite till imorn kväll


2012-01-10 @ 20:37:33
Ååå.. imorn kväll ska det bli lite spännande faktikiskt. För imorn drar ju en ny säsong av Biggest Looser Sverige igång.

Förra gången kollade jag inte alls mkt och var inte intresserad. Men nu när jag själv håller på o försöker gå ner lite i vikt så är det skoj o se. Sedan är ju Olga Rönnberg coach. Och hennes blogg har jag läst ett bra tag. Så det ska bli riktigt kul för det oxå! Skoj o se henne på "tvn" istället ju!

Har smågluttat lite på det som går nu på femman nu om kvällarna ...det är ju helt otroligt att folk som typ väger 120-130 kilo lyckas gå ner ända till 70 strecket och mindre när programmet nästan är slut... amazing ju. Vad de är duktiga!


glöm nu inte att titta på tv4 imorn- kl 21.00
och redan i övermorn- på torsdag visar de andra avsnittet kl 21.00






Kommentarer
Postat av: Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Det vill man inte missa! :)

Men Olga är väl också sjukt vältränad! =O Hon är grym, det är hon som fick igång mig efter graviditeten! =D



Fan hoppas jag nu inte glömmer det för jag har en förmåga att glömma sånt. :(



Men det ska absolut bli extra kul att se!



Kramis!!

2012-01-10 @ 20:43:21
URL: http://www.finest.se/sojkasframtid
Postat av: Fnulan

Håller med, ska också kolla!!!

PUSS

2012-01-10 @ 23:39:55
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback