Måndag- en vecka kvar.


2012-01-30 @ 11:34:27
Shit- idag är det verkligen bara en vecka kvar tills lillans inskolning börjar. Vad fort tiden går! Börjar känna mig lite smått nervös. Fast jag tror att det kommer att gå jättebra. Hon står ju nämligen redan utanför grinden in till hennes blivande avdelning och kikar in med riktigt nyfikna ögon.

Dessutom tycker hon att det är jättekul att leka med andra barn så det lär inte bli några probem! Igår på dopet var det en kille som var typ i hennes storlek som sprang runt och jagade henne lite smått förälskad =) De var jättesöta ihop och Leila hon bara flinade!

Det är mest jag som är larvig och kommer sakna henne massor! Inte trodde jag att tiden skulle gå så fort som den har gått inte.

Känns som man nog nånstans i bakhuvudet hela tiden tänkt att nää- det är långt kvar ännu. Men nu är vi här ju!

Måste ta och göra en liten check sen så hon verkligen har allt inför dagisstarten. Fodrade regnkläder fattas vet jag iaf- men kusinen har lånat dom så hoppas få tillbaka dom snarast! Och det där med gosen är svårt- till elliott köpte vi en exakt likadan filt som han hade hemma och gosade med till dagis. Det funkade för honom.

Men när det gäller hennes gosar så vet jag inte om det går/vart det går att få tag på rosa dinglisar och sen vet man ju inte om hon godkänner den som hennes gamla slitna inte.

Ska iaf bli roligt att hennes Lilla Anna ryggsäck som hon fick av lilla spöket laban shop äntligen kommer till användning

http://www.spoketlaban.com/images/4175/240x320/ryggannwa.jpg

Nog babblande och funderande från mig nu- återkommer senare ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback