Min lilla bebis börjar bli en stor tjej!


2012-01-24 @ 13:28:30
Måste erkänna att det börjar kännas lite smått vemodigt just nu när jag vet att det inte ens är två veckor kvar tills Leilas inskolning börjar. Shit vilken resa det har varit att få vara hemma och försöka ta hand om och fostra två små barn. En helt otrolig sådan- och underbar till max även om det blivit för mkt ibland ;) HElt mysigt att få vara med o se deras första krypsteg, gångsteg och allt sådant ju!

Och att jag sedan ska börja jobba när inskolningen är klar..det är ofattbart det med! Känns skönt på ett sätt att komma ut o träffa folk och tänka på annat än att byta bajsblöjor, plocka undan efter Elliotts bus, o slippa gnället som ofta uppstår.
Men samtidigt vet jag att jag kommer att stå där och längta ihjäl mig tills jag får hämta hjärtegrynen på dagis efter en arbetsdag ju!

min lilla bebis har blivit en stor dagsflicka







Kommentarer
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Naw,sååå söt ♥...

Mmmm...Tror jag det att du kommer längta/Kram Kram

2012-01-24 @ 14:56:44
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Postat av: Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Ja det är inte klokt som tiden går. :)



Ja Maria har verkligen mycket vackra smycken! :)



KRAM!

2012-01-24 @ 16:27:51
URL: http://www.finest.se/sojkasframtid
Postat av: Sara, året 2012 smäller det!

Ja det är verkligen blandande känslor det där!



Jag har börjat ha gymnastik för lingförbundet :-)

2012-01-25 @ 08:21:18
URL: http://zasata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback