Nyårskrönika del 2


2012-01-02 @ 20:59:27
MAJ 2011
- Elliott fick en sandlåda
- Leila börjar med smakportioner
- A åkte iväg på jobbresa ons-fre.. det klättrades på väggarna hemmavid.
- 60 års fest hos min farbror
- riktigt varmt och härligt väder ute redan i början av maj. Det solades en hel del
- kalas hos min morbror.
- Gåstolen åkte fram och Leila började springa runt i den massor =)
- bestämde mig för att åka på mammabloggkryssningen
- febrig och snorig Elliott
- A o jag firar 6 1/2 år ihop
- Mat och bio bara A och jag

 

JUNI 2011

- Elliott fick en studsmatta

- flera åskoväder kom till bynn

- fick ett par jättefina sandaler i morsdagpresent av barnen

- första utgången på Harrys =)

- firar midsommar hos familjen L

- en terassmarkis sattes upp vid uteplatsen

- barnen badade massor i plaskpoolen

- massa sol o bad i stora poolen

JULI 2011

- paraply sulky införskaffades

- krypövningar pågick för fullt

- A fick för sig att baka kärleksmums (aldrig hänt  förut)

- utgång måndagsklubben på harrys

- semestervecka på Öland

- Elliott slutar med napp dagtid

- en tripp till Skara sommarland

- Johanna marken

- Ny bäddmadrass och sänggavel införskaffades

- Leila började krypa och ställa sig upp mot saker.

 

 

-

 







Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, kärleksmums!

2012-01-02 @ 22:57:11
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback