PT online dag 11


2012-01-19 @ 20:22:42
Ny dag nya tag. Idag har vi brudar inte hunnit med nån förmiddagspromenad. Nää, för när vi varit o handlat satte vi ju som sagt igång och städade huset. Skönt när man var färdig- men då va det ju dags för nästa grej på "att göra listan" Då var det ju bara att sätta igång och laga mat tills A kom hem vid kvart i ett.

Så idag har det ätits gröt till frukost,
chili con carne till lunch med råris sallad o gurka
kesella blandat med lite yoghurt och lite mûsli till mellanmål
2 dinkelsmörgåsar med stekt ägg på till kvällen

Ikväll blev det en promenad, sedan körde jag styrkeövningar för magen o ryggen i knappt en halvtimma.

Imorgon får det bli crosstrainer, coreövningar, styrkeövningar för ben och armar..spännande o se om jag hinner allt? Ska försöka köra på crossen när leila sover..om jag hinner ;) sen får jag ta resten på eftermiddagen som jag planerat just nu =)

Om mindre än 40 minuter är det biggest looser igen- ska du titta?






Kommentarer
Postat av: johanna med tyra o otto

Duktig du är:)



Okej, ja det kanske är bra att släppa vågen lite ibland så att man inte bara fokuserar på kilona.



Ja det där med att inte träna samma muskelgrupper varje dag kan jag tänka mig, försöker också variera min träning så mkt det går för att det inte ska bli tråkigt heller. Kör både pw, löpning, zumba, styrka, vattengympa och simning efter vad jag känner för liksom:)



kram

2012-01-19 @ 20:34:46
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback