PT online dag 17.


2012-01-25 @ 19:46:28

Denna dagen har gått fint den med. Inget sötsug- inget syndat.

Kör på den vanliga frukosten- gröt med kanel och äpple. Till lunch blev det tacosallad. Det var mumsigt! Sedan lite yoghurt och musli till mellanmål. Ikväll har jag smakat på det nybakta brödet med keso på och sedan ätit lite morotsstavar.

Blev en eftermiddagspromenad och sedan ett 25 minuterspass på crosstrainern. Skönt att vara igång med konditionsträningen ordentligt igen! Har ju kännt mig lite hängig sedan förkylningen ännu o har haft lite ont i halsen. Men funkade såå bra :)

Nu blir det en dusch <3







Kommentarer
Postat av: Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Vad härligt att höra! :)

Kram! :)

2012-01-25 @ 20:00:12
URL: http://www.finest.se/sojkasframtid
Postat av: Johanna

Kul att det går så bra för dig med träningen och maten. Något osm jag skulle vilja läsa mer om hur du tränar och hur du tänker om det du äter, varför du väljer vissa livsmedel framflr andra osv. Skulle också vara kul att se om du får ngr resultat.. Det skulle nog hjälpa många att bli inspererade.. Bar anågra reflektioner jag gjort! Nu ska jag ut och ta en kvällspromenad! Ha en bra kväll! / J.

2012-01-25 @ 20:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback