PT online dag 19


2012-01-27 @ 19:13:47

Idag har det funkat bra med maten. Gröt med kanel och äpple till frukost, två dinkelmackor med kesella o gurka till lunchen, mellanmål kesella blandat med lite yoghurt och musli.

Ikväll blev det sweet chili marinerat kycklingspett (köpt färdigt) med hemmagjord pastaröra, sallad och stekta champinjoner. Det var gotti gott!

Hade i ca två nävar kall och givetvis kokt fullkornspasta, en näve hackad paprika och kanske 1 1/2 msk hackad rödlök. Sedan ca 1 1/2 msk paprika och chili crème fraîche (arlas) och ca 1 1/2 msk arlas mini crème fraîche. Blev lite röra över till imorn till och med :)



Tränat har jag inte gjort idag. Valde att ha en lugn dag. Kände att min kropp behövde det även om jag var grymt sugen förut!







Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Hugo

Nån vilodag då och då är inte helt fel. Jag kör verkligen allt i min takt, annars är ju risken att jag tröttnar ganska snabbt!

2012-01-27 @ 20:19:42
URL: http://elmeshult.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback