PT online dag 5


2012-01-13 @ 18:19:00
Fredag idag vilket innebär att jag idag varit inne på min 5:e dag av PT-online.

Till frukost blev det youghurt med hemmagjord müsli i och ett knäcke med keso på.
Till lunch blev det en kycklingsallad med jordnötter, sallad, paprika, tomat, gurka, rödlök.
Till melllanmål nu i eftermiddags blev det lite kesella blandat med några tinade jordgubbar och 25 g müsli i. Det var supergott!

Ikväll blir det tacos hos E- vi ska ju nämligen ut sen. Det är ju Wahlströms och Casanovas i parkhallen ikväll. Hoppas på att det blir skoj =)

Så med andra ord kommer jag att unna mig lite alkohol ikväll. Men som min PT Karin håller med om; man måste unna sig själv nåt nån gång i veckan. Annars blir det tråkigt att hålla på i längden.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback