PT online dag 9


2012-01-17 @ 21:09:20

Idag har det funkat riktigt bra trots att jag inte kunnat träna. Förkylningen känns mycket bättre. Vaknade upp i kunde andas riktigt bra utan att va något som helst täppt. Och har inte behövt snyta mig ofta heller. Härligt att den verkar försvinna så fort ju.

Idag har det blivit två promenader. På morgonen med vagn o stå bräda (plus 2 barn såklart) och sen ikväll i gott sällskap utan barn!

Jag är inte ett dugg sugen på godis, kakor etc. Det enda jag känner nu är suget efter en semla. De har ju börjat säljas nu.. O tycker man ser dom överallt. Men nej, idag när sonen o sambon fikade o sambon åt en wienersemla så satt jag glatt där bredvid och åt min kesella med musli i.
Har man gett sig f-n på det så går det!

Dagens sötpotatis kommer jag verkligen göra fler gånger! Var såå gott. Och brödet kommer bakas ofta!

Gud vad jag längtar tills jag kan träna igen. Är det lugnt med förkylningen imorn så lär det bli ett pass på crosstrainern på torsdag iaf :)

Over and out :)







Kommentarer
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Härligt att inte vara sötsugen :)

Lycka Till med träning/Kram Kram

2012-01-17 @ 22:50:31
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Postat av: Fraj

skönt att det går åt rätt håll :)

2012-01-17 @ 23:46:51
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback