Säg det som varar.


2012-01-15 @ 19:09:40

Lillan hade såklart feber igen nu ikväll :( stackars liten!

Det märks att det tar hårt på henne att vara sjuk- hon brukar ju inte vara den som säger nej till mat. Men nu vill hon knappt äta nåt alls ju :( tur att hon har och ta av i alla fall!

Kan ju säga att PT online dag 7 inte gått så bra idag. Åt en pizza mitt på dagen! Fy på mig. Det är tack vare förkylningen det. Annars hade jag beställt en sallad och tränat på crosstrainern idag ju!

Men imorn kör vi på som vanligt. Får väl dock byta ut konditionsträningen med promenader.

Önskar er alla en fortsatt trevlig söndagskväll!







Kommentarer
Postat av: Förvirrade Morsan

stackars, krya på er!

2012-01-15 @ 21:50:27
URL: http://nextpage.blogg.se/
Postat av: Sara - mamma till Hugo

Usch och jag var på McDonalds idag. Inte bra! Lite ångest faktiskt!

2012-01-15 @ 22:05:39
URL: http://elmeshult.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback