Två av mina mål


2012-01-26 @ 16:55:03

Har två mål som jag innerligt hoppas jag kommer klara av i slutändan när jag nått dit jag vill.

Dit jag vill nå innebär minus 10 kilo och en fastare mage istället för en dallerbuk.

-Jag skulle först och främst vilja klara av att göra plankan i en minut varje gång. Sedan kanske lite längre ändå.

- jag är helt usel på armhävningar och klarar knappt en. Så först vill jag klara av att göra en ordentlig. I slutändan vill jag iaf kunna göra tio på raken.

Kommer jag klara detta?







Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Hugo

Det är klart att du klarar. Vi kan peppa varandra :)



Kommer nog börja skriva lite mer om det i bloggen nästa vecka.

Kram

2012-01-26 @ 21:52:22
URL: http://elmeshult.wordpress.com
Postat av: Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Klart du kommer klara det! När du väl klarat en armhävning så går det fort tills du kan göra fler! :)



Kramis!

2012-01-27 @ 18:58:05
URL: http://www.finest.se/sojkasframtid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback