tycker ni att jag gjort mig förtjänt av detta?


2012-01-19 @ 13:32:34
Avslöjade ju förut att jag hade en tjänst att be er om idag...och nu har vi kommit till det tillfället ;)

Har ju sedan tidigare berätta om att jag ska åka till Göteborg och vara med på bloggminglet som sker den 25:e februari och jag ser fram emot det som bara den.

Nu är det så att man har möjligheten att nominera fram bästa mamma- bloggaren hos Sara som är den goa tösen som anordnar detta event.  Ooo jag måste erkänna att det skulle vara lite roligt att få vinna o hamna i rampljuset en liten stund ju =) Att få känna att man är uppskattad är ju aldrig fel =)

MEn sen är ju konkurrensen hård- och ni kanske gillar nån anna blogg bättre? Så tycker ändå det är värt o nämna att ni kan rösta på vilken mamma blogg ni vill :)


Tycker ni att jag gjort mig förtjänt av att få vara med och tävla om att vinna just detta pris? då tycker jag att du ska klicka in här hos Sara och nominera denna bloggen och berätta varför ni gillar bloggen.

Ni som vill vara anonyma kan självklart oxå gå in och rösta. Ni behöver inte säga vilka ni är bara för det inte ;)

OCh ni behöver givetvis inte nominera mig- jag tvingar er absolut inte ;) nominera på den ni gillar bäst =)


kom igen nu..ni har till den 28:e januari på er- heja, heja ;)






Kommentarer
Postat av: ♡ Fru Eriksson

Har Nominerat såklart :)

/Kram Kram

2012-01-19 @ 17:15:07
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback