En härlig känsla i munnen.


2012-07-05 @ 08:12:40
Det här med tandläkarskräcken tar verkligen ut sin rätt. För tror ni jag ringde till tandläkaren förra veckan/ i början av veckan? Nääääjrå, varför skulle jag det? varför utsätta mig själv för tortyr igen. Nåja, igår gick det iaf så långt så jag kände att hellre några minuters tortyr än att gå och ha ont när an biter ihop. Så igår ringde jag faktiskt. Och tid det fick jag bara ett par timmar senare. Tio minuter i stolen med händerna hållandes håårt i armstöden så var jag klar! Det var inte alls så farligt som jag trodde...och såå skönt det kändes att allt kändes som det ska göra i munnen igen!
 
Nu kan även jag bita ihop ordentligt utan smärta ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback