Måndag tredje veckan.


2012-07-09 @ 08:37:59
 
 Godmorgon kära du ♥ Nu är vi inne på min tredje semestervecka. Tänk att nästa vecka när sambon börjar sin semester så har jag redan haft tre veckor. Men som tur är så har jag ju mammaledigt sen med så vi kan hitta massa kul tillsammans i några veckor. 
 
Lillan vaknade vid 6 imorse- pigg som en lärka.Hon låg bredvid mig och pratade och babblade o skrek högljutt. Konstigt nog så vaknade storebrodern inte förrän kvart i 8 då Leila gick in och väckte honom. "jag vill sova lite till" sade han besviket då ;)
 
Idag händer det nog inte så mkt skulle jag inte tänka mig .Hoppas på att solen ska titta fram bakom molnen lite mer så man kan sola och bada. Men nu blir det först påklädning av barnen och sedan en promenad med elliott på cykel och leila i vagnen. Dags att röra på fläsket igen!
 
önskar en trevlig förmiddag!






Kommentarer
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Ha en underbar Dag vännen & njuuuut :)
/Kram

2012-07-09 @ 09:41:46
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Postat av: Sara - mamma till Hugo

Härligt att vara långledig! Här njuter vi av solen nu, så skönt så! Lika bra att passa på :)

Nu håller vi oss i Tranås hela semestern :)

2012-07-09 @ 11:23:01
URL: http://elmeshult.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback