På tal om förra inlägget..


2012-07-12 @ 15:37:33
Ja, fick återigen se en av Elliotts dumheter för en stund sedan. Hörde stackars Leila gråta och tjuta som bara den när jag dammsög. När jag kom ut till soffan fick jag se att hon hade värsta märket på sidan av ansiktet..frågade Elliott vad han hade gjort. Men han svarade inte. Det syns iaf tydligt att det är ett bitmärke. Så frågade honom varför han bitit sin lillasyster. "Hon slog mig" fick jag som svar.
 
ÅÅÅÅ..jag blir tokig på detta. Kan de inte bara vara sams och gulliga mot varandra en liten stund?
 
stackars lilla tösen min ♥






Kommentarer
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Näe...Aj,så Ont...
Blåser & Kramar liten Leila

2012-07-12 @ 15:47:13
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback