Spännande och verklig sommarläsning


2012-07-01 @ 21:35:53
Häromdagen blev jag riktigt nöjd när jag tittade i ICAs tidningsställ och fick se denna


Photobucket Pictures, Images and Photos


Se och Hör Brott. jag tycker det är så spännande och intressant att läsa om brott och gillar dokumentärer och sånt.

En annan sak som intresserar mig mycket med är faktiskt "spöken/andar" alltså- jag tror faktiskt att de finns. Att några av oss stannar kvar här på jorden när vi gått bort för att de gar något sista att uträtta här på jorden! Tror de försöker kommunicera med oss alla, sedan är det inte alla av oss som har förmågan att se dom.

Som serien det okända- det är helt otroligt ändå ju att få höra ett medium berätta om de som hemsöker huset och sedan när de kollar upp faktan de fått från mediumet efteråt så stämmer allt!
Någon mer än jag som tror att "spöken/andar" finns?






Kommentarer
Postat av: Sandra

Nja, kan nog inte hålla med dig där.... Vet inte riktigt vad jag tror! Däremot tycker jag om att titta på dokumentärer och följa polisens arbete! Kramar!

2012-07-02 @ 17:42:44
URL: http://otjejen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback